Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

ASZF
ÁSZF

 

Tartalom

Céginformáció

Magunkról

Böngészés a webáruházban

Keresés a webáruházban

Regisztráció

Vásárlás az áruházban

Szállítás módja, díjja

Rendelés lemondása

Elállás jog

Kellékszavatosság, Termékszavatosság, Jótállás

Adatkezelési tájékoztató,

Sütik kezelése

ASZF, Adatvédelmi ismertető és Sütik ismertető letöltése

 

1.Céginformációk

A www.ruhavadasz.hu webáruház üzemeltetője

Üzemeltető: Mieth László e.v. (Nyilv tartási szám: 3216485)

Adószám: 43409976-2-22

Bankszámlaszám: 11731128-29901814

Telephely, postacím (és a panaszkezelés helye): 7838 Vajszló, Széchenyi u. 4.

Székhely: 7838 Vajszló, Széchenyi u. 4.

Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-84902/2015

Képviselő neve: Mieth László

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei: Telefon: + 36 30 641 1028

Email cím: info.ruhavadasz@gmail.com

Webáruház címe: www.ruhavadasz.hu

Nyitvatartási idő: Hétfő- péntek: 8:00-17:00

A portál Internetes hátterét biztosítja:  Bohemiasoft s.r.o., Rudolfovská tř. 247/85, 37001 České Budějovice, email cím: info@eshop-gyorsan.hu, Cégjegyzékszáma: 28090403, Adószám: CZ28090403

 

2.Magunkról

Üzletünk 1998-ban nyílt. A piac változásai és lehetőségei révén folyamatosan alakult, 2010 ben használt ruha kereskedéssel is elkezdtünk foglalkozni, melynek állomása lett 2014-ben, hogy ez a webáruház létrejött.
Ebből adódik, hogy offline kereskedelmi területeinkből e webáruházban a

Minőségi használtruhát, Outlet ruhát, Kiváló minőségű új zoknit pamut ill babusz alapanyagból, harisnyákat, leggingeket

Divattáskát bőrből és műbőrből

Iskolatáskát

online is elérhetővé tesszük.

Igyekszünk a lehető legjobb ár/érték arányú termékek forgalmazására, kizárólag a használtruha piac felső 5-10% ban fellelhető ruhadarabokat forgalmazzuk, közkedvelt márkákat az Outlet kategóriában, mint a Desiqual, Cache-Cache, Jack&Jones, Smashed Lemon, Tom Tailor, s.Oliver, Zara, Mango, H&M, C&A
Nagy gondot fordítunk arra, hogy vásárlóink elégedettek legyenek, így pl. nem rutinszerűen, automatikusan kezeljük vevőinket, hanem egyedi igényeket (pl későbbi szállítás, termék félre tetetési lehetőség, csere stb) is igyekszünk vevőin kívánságainak eleget tenni – szabott kapacitások mértékéig.

 

3.Böngészés a Webáruházban

(Web)Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találhatja meg a termékeket. Minden termék ára bruttó, azaz ÁFA-val együtt van feltüntetve! Az ÁFA mértéke 27%. Áraink mindig egységárak (méter vagy darabár a terméknél mindig jelezve). A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut. A termékleírás minden esetben tájékoztató jellegű, a gyártó által megadott adatokat tartalmazza, továbbá a termékek cm-ben általunk lemért méreteit is megadjuk, így pontosítva a címke besorolás szerinti eltérést (ami jellemző a különböző gyártók méretezéséből fakadó eltérés).
Cégünk minden megtesz az adatok pontosságáért. Az ismertető leírás pontatlansága, a gyártó által megadott hibás adat miatt felelősséget nem vállalunk. A termék adatlapján képeket is találhat az adott termékhez kapcsolódóan, a fő kép mellett további csatolt képek is láthatóak. A termékfotókat fotóműhelyünkben készítjük, de a valóságban minimális különbségek jelentkezhetnek (a színösszetétel monitoronként eltérhet)

 

4.Keresés, szűrés paraméterek alapján

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket.
A képernyő jobb felső sarkában a keresőbe  kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét.  
Kereshet továbbá cikkszámra, vagy EAN kódra is (ha azok rendelkezésre állnak)
A Termékkereső gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében a megadott szó vagy szórészlet szerepel.

Lehetőség van a kiválasztott kategórián belüli szűrésre az alábbi szempontok szerint:

  • Jellemző szin
  • Méret
  • Márka
  • Ruha szélessége cm-ben
  • Ruha állapota
  • Ruha megtalálható e a pécsi boltban
  • Ruha megtalálható e a vajszlói boltban

Ehhez az alábbi gombra kell kattintani:

Kattintás után legördül a szűrési paraméter lista, melyből ki kell választani, mi alapján kívánom szűkíteni a kategóriát, majd a felkínálkozó adatokból az általam megfelelőket kipipálom. Egyszerre több szempont is alkalmazható (Pl XXL méret, George márka)
A kiválasztásaim láthatóak a szűrőtáblázat alatt, melyekből törölhetek is bővítve ezzel a találatok számát.

Webáruházunk a termékek eladása után nem törli a terméket azonnal a kínálatból. Egyfelől a termék lehetséges, hogy a vevő részére nem volt mégse megfelelő, így azt visszaküldi, vagy félretetette, de idő közben lemondott róla. Ilyenkor a termék visszakerül a kínálatunkba.
(Ezért, ha egy termék tetszik neked, de nincs készleten, azaz „levadászva” a státusza, akkor érdemes a cikkszámát feljegyezned és időnként rákeresni, hogy, nem került e vissza a kínálatba)

Amennyiben viszont a vásárolható termékeket szeretnéd csak látni, úgy a „raktáron” levő kis jelölőnégyzetet pipáld ki, és akkor csak ezen termékek lesznek számodra láthatóak.

A pipák elhelyezése után kicsit várni kell (felhasználó eszközétől függ, hogy mennyit), mígy a rendszer a szűréseket elvégzi és megjeleníti.

 

5.Regisztráció

Mieth László e.v. által működtetett online áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a jelen vásárlói szabályzatot (általános szerződési feltételek).

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban NEM szükséges regisztrálnia kell magát.
Ugyanakkor a regisztáció az alábbi előnyökkel jár, vagy járhat:

  • Rendeléseit visszamenőleg nyomon tudja követni, azok státuszát láthatja (pl „feladásra vár”)
  • Hírlevélre feliratkozhat (jelenleg nem működtetünk hírlevelet, de nincs kizárva, hogy lesz ilyen)
  • Visszatérő vásárlóként nem kell minden esetben megadni az adataid a vásárláshoz
  • Külön megállapodás alapján, vagy akciók keretében így mi be tudunk állítani egyedi kedvezményt a vásárlásaidra.

Amennyiben a regisztráció mellet döntesz, azt megteheted külön a jobb felső sarokban levő „Regisztráció” feliratra kattintva, és az ürlapot kitöltve.
Ugyanakkor megteheted bármely vásárlásod alkalmával, az adataid megadása után kipipálva ezt a jelölőnégyzetet: „Regisztráció a felhasználói felületre (Most a rendeléseddel együtt regisztrálhatsz is. Ehhez jelöld be ezt a négyzetet.)”
Ilyenkor a rendelésed egyúttal regisztráció is lesz, melyről automatikus email értesítést fogsz kapni a belépéshez szükséges jelszóval, melyet bármikor megváltoztathatsz.

 

 6. Vásárlás az Áruházban - A szerződéskötés lépései

A ruhavadasz.hu oldalon leadott rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a jelen vásárlói szabályzatot.

Az ÁSZF folyamatosan elérhető és kinyomtatható, lementhető html formátumban az alábbi linkről: https://www.ruhavadasz.hu/ASZF-a5_6.htm

Az internetes áruházban történő vásárlásra az elektronikus úton történő szerződéskötés különös szabályai (2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről), illetve a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályai (45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet) vonatkoznak, írásban kötött szerződésnek minősülnek. A szerződéskötés nyelve kizárólag a magyar. A szerződést egyedi azonosító alapján (rendelésszám) iktatjuk, a későbbiekben ennek segítségével visszakereshető, hozzáférhető. A szerződés magatartási kódexre nem utal. A leadott rendeléseket elektronikus levélben (e-mailben) haladéktalanul automatikusa visszaigazoljuk, majd a rendelés feldolgozását követően manuálisan megerősítjük, vagy egyeztetés céljából visszaigazoljuk.
Amennyiben nem kap e-mail értesítést, kérjük keresse Ügyfélszolgálatunkat, mert valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét, vagy nem fejezte be a rendelést, vagy egyéb hiba történhetett.

A szerződés tárgya

A szerződés tárgya a www.ruhavadasz.hu internetes áruházban található árucikk, melyre a vevő vásárlási megrendelést rögzít. A vevő a termékek tulajdonságait a termékhez tartozó leírásban is megtekintheti. A webáruházban szereplő képek, illusztrációs fotók, ábrák, színek, leírások és műszaki adatok tájékoztató jellegűek.

A megrendelés leadásával a vevő elfogadja a termékek tulajdonságait.

Webáruházunkban a termékek mellett a bruttó, ÁFA-s egységárakat tüntetjük fel. Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor cégünk nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

 

Vásárlás

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást ("Tovább vásárolok" hivatkozás a Kosár tartalma oldalon). A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja ("Újraszámol" hivatkozás a Kosár tartalma oldalon). Az alapértelmezés szerint 1 egységnyit kínálunk fel.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Megrendelés hez a kosár oldalon a szállítási mód, fizetési mód megadása után a „Következő lépés” gombra kell kattintani. Amennyiben regisztrált felhasználó és be van jelentkezve, akkor itt a személyes adatok betöltődnek, azokon akkor kell változtatni, ha a regisztrációtótól eltér(nek) a jelen rendelés adata(i).
Amennyiben nem regisztrált felhasználó vagy, úgy add meg a szükséges adatokat (* al jelölve a kötelezően megadandó adat), illetve egyéb információt, kérést, stb a „Megjegyzés” alá írhatsz.
Ezt követően el kell fogadni a jelen ASZF ben leírtakat (melyeket elolvashatsz, ha rákattintasz a jelölőnégyzet melletti szövegre, mely ide navigál)

Amennyiben ezt megtetted a rendelést véglegesítened kell a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva

Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelés, amíg a Megrendelőlapon végig nem haladtál. Kérjük, pontosan töltd ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adj meg itt, amelyen napközben is el lehet érni. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk a dobozban, amelyen a vevő megegyezik az Ön által megadott számlázási címzettel. Az árváltozás jogát fenntartjuk.

A kosár módosítása

Előfordulhat, hogy a kosárba nem olyan, vagy nem annyi terméket tett bele, amire, vagy amennyire gondolt. A webáruházunkban használatos kosár oldalon a termékeket bármikor eltávolíthatja, vagy módosíthatja a mennyiségüket. Ha mindezek ellenére is hibásan adja le a rendelést (ez kiderül az általunk kiküldött rendelés visszaigazoló e-mailből), akkor sincs semmi baj, egy e-mailben tudassa velünk a problémát és módosítjuk, vagy töröljük a rendelését.

Minimális rendelési tétel

Minimális megrendelési tétel nincs, de 3000-Ft alatti rendelést kizárólag előre utalás után tudunk teljesíteni. (Sorozatos visszaélések végett került bevezetésre) Amennyiben ettől el kívánsz térni, úgy a rendelésedet add le előre utalás kiválasztása fizetési móddal, majd vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és miután megbizonyosodtunk arról, hogy valódi vásárlásról van szó, úgy átállítjuk a kért fizetési módra a rendelésedet manuálisan.
A megrendelésnek felső határa nincs.

A rendelés elfogadása

Amennyiben végighaladtál a rendelési folyamaton (Szállítási cím, Számlázási cím, Részletes megrendelőlap, Megrendelés elküldése) a rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk egy emlékeztető e-mailben (automatikus visszaigazoló email) tájékoztat.

Amennyiben a regisztráció során valamely adatot tévesen vagy hibásan adtál meg (adatbeviteli hiba) annak módosítását bejelentkezés után a Személyes adatok menüpontban is megteheted. Függőben lévő megrendelés adatainak, tartalmának módosítását legkésőbb a csomag postára adásáig jelezheted Ügyfélszolgálatunknak írásban az info.ruhavadasz@gmail.com e-mail címre küldött megkereséssel!

Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott email címen megkeres.
Mivel ezen termékeket offline is értékesítjük több boltunkban is, így előfordulhat, hogy olyan terméket rendeltél meg, melyet a legutolsó készletfrissítés óta valaki megvásárolt.
Az is előfordulhat, hogy a termék megsérült, és nem tartjuk alkalmasnak az értékesítésre.
Naponta egy alkalommal (munkanapokon 10 órakor) frissítjük készletinformációinkat.
Amennyiben ilyen eset fordul elő, úgy „kárpótlásként” annyit tudunk felajánlani, hogy az eredeti megrendelésedhez kalkulált szállítási költségen nem változtatunk. Erről olyan visszaigazoló emailt küldünk ki, melyben a felsorolt lehetőségek közül eldöntheted, melyik a számodra megfelelő.

A megrendelés teljesítése

A megrendelt termékeket egy (vagy több) csomagba összeállítva adjuk át a szállító partnerünknek. A küldemény elindításáról e-mailben értesítjük a vevőt, emellett a csomag azonosító számát is továbbítjuk elektronikus levél formájában. A szállításról részletesebben "A termékek szállítási módja" (lásd 7. pont) fejezetben olvashatsz.

A szerződéskötésről

A szerződéskötés elektronikus úton történik. A vevő részére minden rendelés befejezésével egy automatikus visszaigazoló emailt küld a rendszer. Ha ezt nem kaptad meg úgy a lehetséges okok kivizsgálása után jelezzed részünkre a hibát itt: info.ruhavadasz@gmail.com.
A lehetséges ok, hogy az email címet rosszul adtad meg, így azt a rendszer nem tudta kérbesíteni. Másik gyakori ok, hogy a fiókod tele van, vagy a fiókos a SPAM mappába tette a bejövő levelet. Kérlek ezeket ellenőrizzed.
Az automatikus visszaigazolást nem tekintjük szerződés kötésnek.
Azt mindenképen manuálisan is visszaigazoljuk, miután a rendelt termékeidet összekésztettük, és abban semmilyen hibát nem találtunk.
Mivel több platformon is értékesítjük termékeinket, így előfordulhat, hogy olyan terméket rendeltél meg amit más platformon esetleg más éppen megvásárolt. Az is előfordulhat, hogy téves a készlet, vagy a rendelt terméken olyan hibát fedezünk fel, ami végett kiküldésre alkalmatlanná vált. Ilyen esetben a termék árát átírjuk 0-Ft vételárra, amiből tudhatod, hogy azt a terméket nem tudjuk teljesíteni. A szállítási költéget ugyanakkor ez nem befolyásolja, tehát annak megállapítása minden esetben a rendeléskori állapot szerint történik. Ugyanakkor az így visszaigazolt rendelésnél különböző opciókat kínálink fel, melyek közül a te választásod alapján megy tovább a rendelés, teljesítés, az alábbiak alapján:

a. Amennyiben a rendelésedben termék nem maradt azt sajnáljuk, de nem tudjuk teljesíteni.

b. Amennyiben a rendelésed meghaladta az ingyene szállítási költséget, úgy postázzuk a csomagot, és nem kell az alábbi változatok közül választanod.

c. A most összeállított és teljesíthető termékekre így nem tartasz igényt.

d. Lehetőséged van arra is, hogy másik terméket rendelj a már meglevő rendelésedhez, melyeket össze tudunk majd vonni, addig a meglevőket félre tesszük.

e. Vagy kéred, hogy a megrendelést így teljesítve adjuk fel, változatlan postázási költséggel

Webáruházunk jelentős többletszolgáltatása az, hogy a termékeket félretesszük a vevő kérésének megfelelően, melyen a vevő a postára adásig bármikor változtathat is. Így a szerződéskötés a számla kiállításával valósul meg, mely papír alapú, a számla a csomaggal együtt annak részeként kerül kiküldésre.
Ekkor a rendelés státusza megváltozik Megrendelés teljesítve státuszra, melyről egyúttal emailban értesítést kapsz.
A szerződés email formájában tárolva van az email fiókunkban, illetve webáruházunkban, melyet regisztrált felhasználó esetén a belépést követően bármikor megtekinthetsz annak aktuális státuszával egyetemben.

A szerződéskötés nyelve MAGYAR.

 

7. A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat a Magyar Posta Zrt. útján szállítjuk ki!

A Posta vállalja, hogy a csomagot a feladást követő napon, vagy a rákövetkező napon kézbesíti. Ha a postással nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő megpróbálja a következő napon ismét a kézbesítést, és egy értesítőt dob be a postaládába, mellyel a Postán 10 napig átvehető a csomag. Ha ez idő alatt senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak. Az át nem vett csomaghoz kapcsolódó teljesült szállítási szolgáltatásokat minden esetben kiszámlázzuk a vásárló részére (részletesen 8. pont).

Magyarországon belüli házhoz szállítás költsége: 

  • 2500 Ft rendelés alatt a termékek csak előre utalással fizethetőek (kiszállítás esetén), és a szállítás egységesen 990-Ft
  • Átvételi pontokon történő átvétel esetén ingyenes.
  • Postán veszed át, MOL benzinkúton, Csomagautómatába, COOP Boltban 
  Szállítás díjja Előre utalással Utánvéttel
1 - 2999-Ft 790-Ft +0-Ft +200-Ft
3000 - 5999-Ft 790-Ft +0-Ft +200-Ft
6000 - 7499-Ft 390-Ft +0-Ft +200-Ft
7500-Ft felett 0-Ft Akció! +0-Ft +0-Ft
  • Posta házhoz szállítással (MPL)
  Szállítás díjja Előre utalással Utánvéttel
2501 - 3999-Ft 790-Ft +0-Ft +200-Ft
4000 - 7999-Ft 790-Ft +0-Ft +200-Ft
8000 - 9999-Ft 390-Ft +0-Ft +200-Ft
10.00-Ft felett 0-Ft +0-Ft +0-Ft

 

Csomagolási költség: Termékeinket nem új dobozba csomagolva juttatjuk el vevőinkhez. Így költséget takarítunk meg illetve a környezetet is óvjuk, hiszen olyan dobozokat alkalmazunk, melyekbe más árucikkek már voltak csomagolva, de állapotuk kifogástalan. A termékeket sütőipari pe-zacskóba is betesszük óvva ezzel azok állapotát.
Ritkán előfordul, hogy saját magunk által méretre „hegesztett” nem átlátszó pe-zacskóba küldjük ki termékeinket. Ennek plusz költsége ebben az esetben sincs, cégünk azt átvállalja.

A megrendelő a csomagot átveheti az alábbi átvevő pontként üzemelő helyeken:

  • 7838 Vajszló, Széchenyi u. 4. (+36 73 485-183)
  • 7632 Pécs, Kincses u. 1. Tesco üzletsor, Ruhavadasz.hu üzlet (+36 72 585-473)

Amennyiben ezen lehetőségek mellett döntesz, kérünk, hogy azt követően keressed fel az üzletet, miután erre vonatkozóan e-mailban kaptál visszajelzést (mert lehet, hogy a rendelt termékedet előbb át kell szállítanunk az általad választott helyre)

Csomagautomatára címzett küldemények jellemzői:
Tömeg: Max. 20 kg
Maximális méret: 50x31x35 cm
Itt található: Budapest (15 db), Baja, Békéscsaba, Budaörs, Dunakeszi, Dunaújváros, Gödöllő, Győr, Érd, Debrecen (2 db), Kaposvár, Miskolc (2 db), Nyíregyháza, Szolnok, Eger, Tatabánya, Szentendre, Szombathely, Veszprém, Sopron, Zalaegerszeg, Mosonmagyaróvár, Nagykanizsa, Pécs (2 db), Szekszárd, Székesfehérvár, Szeged (2 db), Kecskemét

Hogy működik?

Csomagautomatára címzett küldemény esetén a küldemény automatába helyezése után a címzett elektronikus értesítést (SMS és e-mail!!!) kap a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely az értesítés kézbesítését követő 2 munkanap.

A csomag az értesítésben kapott átvételi kód és a telefonszám megadásával vehető ki az automatából.

Árufizetéses csomag esetén a rekesz az árufizetési összeg rendezését követően nyílik. Az összeg bankkártyás fizetéssel rendezhető az automatánál.

Ha a csomagot nem keresték, a határidő letelte után a küldeményt kiveszik a Csomagautomatából és letéti postára szállítják. Erről a címzett újabb elektronikus tájékoztatást kap, mely tartalmazza, hogy csomagja mely postahelyen került elhelyezésre és meddig veheti át a küldeményt (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap).

Szállítási határidők

A raktáron nem lévő termékek átlagosan 1-4 munkanapon belül rendelkezésre állnak, ezt követően tudjuk a megrendelést postára adni. Amennyiben a megrendelés a megrendelést követő legkésőbb 5. munkanapon sem kerül feladásra, ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesít arról, ennek mi az oka, mely alapján eldöntheted, mi a számodra megfelelő.

A csomag feladásáról e-mailben csomagazonosítót küldünk. A csomag érkezése az email elküldését követő 2 munkanapon belül várható.

Több mint 4 éves működéssel és húsz-ezernél is több elégedett vásárlóval a hátunk mögött garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mail-ünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményed, észrevételeid, panaszaid kérjük, írd meg e-mailben; minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!

Fizetési mód

A megrendelt termékeket tartalmazó csomaghoz utánvéttel juthat hozzá. A teljes összeget átvételkor a postásnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot. A postásnál is lehetőség van bankkártyával való fizetésre!

Információ a szállításról:

A csomag feladásáról, illetve a csomag szállító cégnek történt átadásáról e-mailben értesítjük. Az e-mail tartalmazza a csomag szállítási azonosítóját (CU..., vagy CE...), amely azonosítószámmal lehet érdeklődni a Postán a 06-40-31-32-33-os telefonszámon, vagy a Posta honlapján.

 

 8. Rendelés lemondása téves rendelés esetén, át nem vett csomag

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adtad le, azt a leadást követően e-mailben az info.ruhavadasz@gmail.com címen, írásban mondhatod le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést a kért módon nem tudjuk az Általad elvárt idő alatt teljesíteni, a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatod.

Át nem vett csomag -Csomag újrakézbesítés

Minden alkalommal, amikor csomagot küldünk, megküldjük a feladás napján e-mailben a csomag azonosító számát, ebből tudhatod, hogy 2 napon belül várható a csomag. Amennyiben kettő napon belül nem találkozik a szállítóval és értesítőt sem kapsz a postaládádba, úgy a küldött csomagazonosító számmal hívd fel a 06-40/31-32-33-as telefonszámot és érdeklődj a csomagról. Amennyiben mi elküldtük a megrendelt csomagot, és azt 10 munkanapon belül nem veszed át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre. Át nem vett csomag esetén a teljesült szállítási szolgáltatások díját a megrendelőre terheljük, a csomag újraküldését kizárólag a megrendelés értéke és a szállítási díjak előre átutalását követően kezdeményezzük. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

Amennyiben a megrendelt áru nem érkezik meg az ígért időben, kérjük másnap értesítsd cégünket, hogy utánajárjunk a csomag sorsának.

 

9. Elállás Joga

 

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. Jogi személyek (Kft, Bt, Rt) és egyéni vállalkozások nem élhetnek az elállás jogával, az elállási jog tehát a fogyasztókat illeti meg.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
Webáruházunk speciálisnak mondható termékkörére, működésére tekintettel kialakult és működő, bevált gyakorlat, hogy vevőink jelentős része, heti, vagy napi szinten ad le rendelést, így a visszaküldött áru értékét a következő vásárlásba is be lehet kompenzálni, így a különbözet összegét kell csupán kiegyenlítened a következő csomag átvételekor.
Visszaküldési szándékod jelzésére űrlapot is létrehoztunk, melynek elérhetősége itt található

Ezt kitöltve mi értesülünk a visszaküldés szándékáról, egyéb értesítésre szükség nincs. Az űrlap elküldésével mi e-mailt kapunk, melyet munkaidőben tudunk visszaigazolni, hogy azt megkaptuk.

Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi (feladásról gondoskodik), vagy átadja a termék(eke)t személyesen.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli!

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

Az elállási jog gyakorlásának a menete:

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi
elállási nyilatkozatát a webfelületen, vagy
- írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül emailban (info.ruhavadasz@gmail.com), vagy
- postai úton történő jelzés alkalmával (7838 Vajszló, Széchenyi u. 4.) a postára adás dátumát figyelembe véve 14 napon belül.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet szeretél volna, ekkor élhetsz az elállás jogával.

Ha a fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postai úton, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján az alábbi címre, vagy a weboldalon levő űrlapot kitöltve.

Postacím: Mieth László, 7838 Vajszló, Széchenyi u. 4.
Telefax: 06 (73) 485-183
E-mail: info.ruhavadasz@gmail.com
Űrlap

A visszaküldés módja:

  1. Töltsd ki a weblapon az erre vonatkozó űrlapot, majd csomagold. Ha nem fizetsz értékbiztosítást feladáskor, akkor különösen körültekintően járj el csomagoláskor, hogy ne sérüljenek a termékek. Nem megfelelő csomagolásból eredően megsérült termékek árát nem tudjuk visszafizetni.
  2. Vedd figyelembe, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket minden esetben Neked kell megfizetnie, így portóval vagy utánvéttel terhelt csomagokat NE küldj vissza, mert azokat nem áll módunkban átvenni. Ilyen esetben a csomagot a szállító cégek automatikusan visszajuttatják, és esetlegesen további költségeket számolnak fel rá!

- Visszaküldési cím(ek):

  • Mieth László, 7838 Vajszló, Széchenyi u. 4. 
  • Mieth László, 7838 Vajszló, Posta 
  • Továbbá az átvételi pontokon szereplő üzletekbe személyesen is leadhatóak a visszaküldeni szándékozott termékek.
  1. A visszaküldött termék megérkezése után a teljes vételárat és a rendeléskor megállapított szállítási költséget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszajuttatjuk az Elállási nyilatkozatban általad választott módon, kivéve ha attól eltérő módon kívánod rendezni azt (pl a következő vásárlásodba kívánod bekompenzálni). A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, vállalkozásunk azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését.

Figyelem! A hiányosan visszaküldött termékeket (csomagolás is számít) nem tudjuk elállás jogával visszavenni. Amennyiben a hiányzó alkatrészeket vagy csomagolóanyagot részünkre megküldöd, a pénzvisszafizetésnek nincs akadálya. Ha mégis hiányosan küldöd vissza a terméket, úgy az elállás jogod nem tudjuk biztosítani, ekkor a termék visszaszállítási költsége Téged terhel.

Nyilatkozatminta

A csatolt mintanyilatkozat (Elállási nyilatkozat) helyett a fogyasztó az alábbi adatok megadásával is gyakorolhatja elállási jogát:

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

Rendelés száma:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

 

10. Kellékszavatosság, Termékszavatosság, Jótállás



Termékeink ritka kivételtől eltekintve br. 10000-Ft alatti összegűek, így azokra szavatossági jog vonatkozik. Eme jogról teljes körűen itt találsz leírást.

Összefoglalva röviden:

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban és 45/2014. (II.26.) számú Kormányrendeletekben foglaltak szerint 2 év szavatosságot vállalunk.
A vásárlástól számított hat hónapon belül cégünk csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítjuk, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így cégünk nem köteles a kifogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén a megrendelőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a megrendelő számára felismerhetőek voltak.

A fogyasztó szavatossági igényeinek érvényesítéséhez a vásárlást a megrendeléssel kapcsolatban kibocsátott számla igazolja. A szavatossági idő kezdete a megrendelt termékek átvételének napjától kezdődik.

A garanciális ügyintézésre visszaküldött termékek beérkezésekor minden esetben jegyzőkönyvet készítünk, amelyből megállapítható a szerződéskötés (vásárlás) időpontja, illetve tartalmazza a visszaküldött termékhez kapcsolódó hiba leírását is, ezt e-mailben megküldjük a vásárló részére.

A hibás termékeket kicseréljük, vagy megjavíttatjuk, ennek érvényesítésére Ügyfélszolgálatunkon keresztül, a vásárlástól számított 6 hónapon belül van lehetőség. Amennyiben az adott típusú termék már nem elérhető vagy megszűnt, illetve ha a garanciális cserére vagy javításra nincs lehetőség, úgy a termék vételárát cégünk a vevő által megadott bankszámlára utalja vissza.

Nem érvényes a garancia, ha a garanciális igény a garancia időn túl érkezett be. Nem érvényes a garancia a termék nem rendeltetésszerű használatából, szakszerűtlen felszereléséből, kezeléséből, tárolásából eredő hibák esetén.

A fogyasztó a szavatossági igények elutasítása esetén békéltető testületekhez fordulhat. A békéltető testületek elérhetőségeit megtalálhatják a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. weboldalán. Vállalkozásunk székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

A garanciális ügyintézésre visszaküldött termékhez kérjük minden esetben mellékeld a Hibajelentő lapot (letölthető innen), amely tartalmazza a vevő adatait, a vásárlás időpontját, a megrendelés számát, a termék megnevezését, a hiba leírását. Fontos, hogy a hibáról pontos leírást adj, mert ez megkönnyíti a hibaelhárítást. A csomag feladási költségét Neked kell megfizetni, a visszaküldési díj cégünket terheli. Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással ad fel. NE küld vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!

Visszaküldési cím:
Mieth László, 7838 Vajszló, Széchenyi u. 4.

A javított vagy cserélt terméket szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük a címedre, vagy átveheted azt üzletünkben. Amennyiben azonban a terméket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, és ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is Téged terhel.

Szavatossági szabályok kérdezz-felelek formában

 

Kellékszavatosság

10.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

10.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

10.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

10.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

10.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság

10.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

10.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

10.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

10.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

10.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

10.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  

Jótállás

10.12. Milyen esetben élhet fogyasztó a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül. 1.13. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

 

10.13. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

10.14. Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.

10.15. Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

10.16. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

 

 11. A panaszkezelés rendje

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

 

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

 

További megyei testületek listája:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu; 

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu; 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: info@hbkik.hu; 

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím: tunde@hkik.hu; 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu; 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu; 

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Név: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu;

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu; 

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Név: Mátyás Tibor
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu 

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Név: Dr. Óvári László
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu 

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Név: dr. Koczka Csaba
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

Vállalkozásunkat békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a törvényben rögzített tartalommal és határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. Az 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet szerinti online vitarendezési platform alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki. 

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettsé

Létrehozva: www.eshop-gyorsan.hu

YzgwZD